Serwis w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych, korzysta z informacji zamieszczanych na urządzeniach końcowych użytkowników (plików cookies). Jeżeli w ustawieniach przeglądarki dopuściłeś przechowywanie plików cookies, będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na ten temat znajduje się w naszej Polityce plików cookies.

Zmień ustawienia

Często zadawane pytania

Masz pytania?

Konsultanci naszej Infolinii są do Twojej dyspozycji.

(+48) 690 680 690

Wymiarowanie i montaż mebli

1. Co wchodzi w zakres oferty świadczonej przez firmy montażowe?

2. Jaki jest zakres usługi montażu mebli kuchennych?

Podstawowa usługa montażu mebli obejmuje kompletny montaż szafek kuchennych oraz uchwytów.

W zakresie oferty znajdują się również usługi dodatkowo płatne wg cennika zamieszczonego na stronie:

 3. Co nie wchodzi w zakres oferty?

4. Ile wynosi koszt dostępnych w Castoramie usług wymiarowania i montażu kuchni?

Koszt usługi wymiarowania kuchni wynosi 150 zł w strefie 1. W pozostałych strefach należy doliczyć koszt dojazdu do klienta. Zapoznaj się ze szczegółowym cennikiem.  

Koszt usługi montażu mebli kuchennych wynosi standardowo 25% wartości zakupionego zestawu mebli w strefie 1. W pozostałych strefach należy doliczyć koszt dojazdu do klienta.

Na wartość zestawu mebli (od której naliczana jest wysokość opłaty za usługę montażu) składa się wartość zabudowy meblowej wraz z frontami, cokołami, nóżkami, gzymsami i formatkami meblowymi oraz wartość oświetlenia i wyposażenia wewnętrznego szafek. Minimalna opłata za usługę montażu to 500 zł. Do opłaty może zostać doliczony koszt dojazdu wg osobnego cennika. Dowiedz się więcej tutaj.

5. Czy do 25% ceny za montaż liczy się sprzęt AGD?

Wartość sprzętu AGD nie wlicza się do 25% ceny za montaż. Montaż sprzętu liczony jest według cennika.

6. Ile wynosi koszt dojazdu ekipy montażowej do Klienta?

Koszt dojazdu zależy od odległości między miejscem realizacji zleconej usługi a sklepem Castorama, w której jest ona zamawiana. Są więc 2 możliwości: bezpłatny dojazd w ramach usługi jeśli miejsce jej realizacji znajduje się w strefie dojazdu A, albo opłata za dojazd wg stawki określonej w cenniku jeśli miejsce realizacji usługi znajduje się poza wyznaczoną strefą A. Szczegółowy cennik kosztów dojazdu do Klienta dla każdej firmy świadczącej usługi znajduje się na stronie Castorama.pl.

7. W ilu sklepach można zamówić usługę wymiarowania i montażu kuchni?

Obecnie takie usługi świadczone są w ponad 20 sklepach Castoramy w różnych częściach Polski. Sukcesywnie oferta usług będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje i docelowo ma być dostępna we wszystkich sklepach Castorama.

8. Nie znalazłem informacji w regulaminie w jakim czasie nastąpi usługa montażu od zamówienia, jest tylko informacja, że kontakt ze strony firmy nastąpi w ciągu 48 h.

Termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie i zależy od potrzeb Klienta oraz dostępności ekip montażowych. Firmy montażowe proponują konkretny termin realizacji usługi po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji od Klienta.

9. Czy mogę zrezygnować z realizacji usługi wymiarowania lub montażu mebli?

Tak, najpóźniej na 48 h przed ustalonym terminem realizacji usługi można z niej zrezygnować kontaktując się bezpośrednio z firmą realizującą zlecenie. W takiej sytuacji Klient otrzyma zwrot wpłaconej wcześniej opłaty rezerwacyjnej.

10. Czy mogę zmienić termin realizacji usługi wymiarowania lub montażu mebli?

Tak, istnieje taka możliwość. Należy to zrobić najpóźniej na 48 h przed pierwotnie ustalonym terminem usługi, kontaktując się bezpośrednio z firmą realizującą zlecenie.

11. Usługa kierowana jest do osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej jak również do przedsiębiorców, którzy mają zamiar zlecić wykonanie prac z zakresu montażu mebli kuchennych. Czy jest możliwość wystawiania F-Vat?

Tak, jest taka możliwość. Klient może wybrać paragon lub fakturę.

12. Czy po zakończeniu wymiarowaniu lub montażu mebli Klient ma możliwość wystawienia opinii na temat wykonanej usługi?

Firmy montażowe badają satysfakcję klientów dotyczącą świadczonych przez nie usług. W zależności od dostawcy, losowo wybrany albo każdy klient może podzielić się swoją opinią o zrealizowanej usłudze. W Castoramie dbamy o to, by nasi Klienci byli zadowoleni, dlatego możesz zostawić swoją opinię także bezpośrednio u nas. Każda Twoja uwaga jest dla nas bardzo ważna. Podziel się nią z nami, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. (+48) 690 680 690

13. Czy istnieje możliwość zamówienia usługi demontażu starych mebli kuchennych?

Na ten moment oferta nie przewiduje kompleksowego demontażu starych mebli kuchennych. W sklepach współpracujących z firmą No Limit można jednak zamówić demontaż sprzętu AGD i blatów kuchennych.

 

Projektowanie kuchni

1. Jak mogę umówić się na usługę projektowania kuchni?

Możesz umówić się na spotkanie w sklepie lub sesję online. Ty decydujesz, który model projektowania odpowiada Twoim oczekiwaniom i potrzebom. W sklepie możesz odbyć sesję projektowania z projektantem (kompleksowy projekt) bądź z doradcą (wizualizacja mebli). Na sesję projektowania (kompleksowy projekt) możesz umówić się też online. Bez względu na rodzaj spotkania możesz skorzystać z 3 sposobów umawiania sesji: bezpośrednio w sklepie (listę sklepów znajdziesz tutaj), za pomocą narzędzia do rezerwacji terminów, a także telefonując na Infolinię pod nr (+48) 690 680 690.

2. Ile kosztuje usługa projektowania kuchni?

Koszt kompleksowego projektu kuchni (meble, ściany, instalacje elektryczne, podłogi itp.) wynosi 200 zł (zarówno podczas sesji z projektantem w sklepie jak i podczas spotkania online). Zwracamy opłatę, jeśli Klient wyda minimum 2500 zł na produkty użyte w projekcie. W przypadku mebli modułowych Atomia opłata za rezerwację usługi wynosi 29 zł i jest to opłatna bezzwrotna. W obu przypadkach (projektowanie Kuchni i mebli modułowych Atomia) oferujemy także usługę projektowania z doradcą w sklepie, która opiera się na wizualizacji mebli i jest bezpłatna.

3. Jak długo trzeba czekać na spotkanie z projektantem lub doradcą?

Zachęcamy do sprawdzenia terminów i rezerwacji spotkań za pomocą Kalendarza spotkań. Zapraszamy też do kontaktu z naszą Infolinią (+48) 690 680 690, wspólnie znajdziemy dogodny dla Ciebie termin.

4. Czym różni się projektowanie z doradcą od projektowania z projektantem?

Spotkanie z doradcą w sklepie to przede wszystkim przedstawienie wizualizacji układu mebli, natomiast sesja z projektantem (online bądź w sklepie) zapewni Ci całościowy projekt pomieszczenia (meble, podłogi, oświetlenie…). Obie opcje oferują profesjonalne doradztwo, wybór należy do Ciebie.

5. Czy są jakieś różnice w zakresie usługi projektowania zdalnego i w sklepie?

Różni się jedynie sposób komunikacji. Obie opcje oferują profesjonalną, kompleksową usługę i komplet materiałów: wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów. Jeśli wolisz spotkanie online w domowym zaciszu, wybierz projektowanie online. Jeśli zależy Ci na bezpośrednim kontakcie i zapoznaniu się z rozwiązaniami oferowanymi przez Castoramę w sklepie, wybierz spotkanie na żywo.

6. Jak wybrać najlepszą dla mnie opcję projektowania?

Przemyśl swoje oczekiwania i potrzeby. Jak dużego zakresu metamorfozy, remontu potrzebujesz? Czy cenisz sobie wygodę czy kontakt bezpośredni? Ile czasu chcesz poświęcić na projekt? Jeśli odpowiesz sobie na te pytania, z pewnością będziesz wiedzieć na który rodzaj usługi się zdecydować. Każde podejście jest profesjonalne i kompleksowe i dostarcza kompletny zakres usługi.

7. Jakie materiały i informacje otrzymam korzystając z usługi projektowania?

Po zakończonej sesji projektowania otrzymasz wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów.

8. Czy przed spotkaniem z projektantem lub doradcą muszę przygotować jakieś informacje?

Zarówno przed spotkaniem z projektantem jak i doradcą (bez względu na spotkanie na żywo czy też online) należy zwymiarować pomieszczenie. Możesz zrobić to sam (zobacz instrukcję tutaj), bądź skorzystać z usługi wymiarowania. Wypełnienie ankiety dotyczącej projektu z pewnością ułatwi pracę podczas sesji.

9. Czy mogę odwołać albo zmienić termin spotkania z projektantem lub doradcą?

Tak, można to zrobić. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający zmianę terminu do 24 h przed sesją. Anulować lub zmienić termin możesz również telefonicznie z pomocą konsultantów Infolinii (+48) 690 680 690 lub bezpośrednio w sklepie bez ograniczeń czasowych.                                                                                                           

10. Czy mam prawo do poprawek w projekcie przygotowanym przez doradcę lub projektanta?

Tak, w terminie 30 dni od przekazania Teczki Projektu, Klient może zwrócić się dwukrotnie o do­konanie zmian w Teczce Projektu, polegających na niewielkich modyfikacjach funkcjonalnych lub organizacyjnych, które nie zmieniają całości przyjętej w Projekcie koncepcji (np. zmiana kolekcji) lub struktury i powierzchni projektowanego pomieszczenia. Projekt ma spełniać oczekiwania klienta. Zmiany są więc naturalne i nieuniknione. Jesteśmy tu dla Was.

11. Ile czasu zajmie przygotowanie ostatecznego projektu mojej kuchni?

Efekt końcowy zobaczysz w momencie zakończenia sesji projektowania, natomiast komplet materiałów - Teczkę Projektu (wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów) otrzymasz do 3 dni roboczych od momentu zakończenia ostatniej sesji na której zaakceptowano projekt.

12. Jak mogę reklamować usługę projektowania?

Zareklamować usługę projektowania możesz mailowo pisząc na adres bok@castorama.pl, bezpośrednio w sklepie bądź telefonicznie (+48) 690 680 690. Reklamację możesz również złożyć pisemnie - listem na adres Castorama Polska sp. z o.o.: ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa.

13. Czy mogę zostawić opinię o usłudze projektowania?

Możesz zostawić opinię pisząc na adres bok@castorama.pl bądź skontaktować się z nami za pomocą Infolinii (+48) 690 680 690.

 

Kalendarz – Appointment Booker

1. Czy mogę zmienić zarezerwowany termin usługi projektowania?

Tak, można to zrobić. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający zmianę terminu do 24 h przed sesją. Zmienić termin możesz również telefonicznie z pomocą konsultantów Infolinii (+48) 690 680 690 lub bezpośrednio w sklepie bez ograniczeń czasowych.

2. Czy mogę odwołać zarezerwowaną usługę?

Tak. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający odwołanie wizyty (możliwe jest tylko do 24 h przed umówioną sesją). Jeśli chcesz odwołać wizytę później niż 24 h przed sesją, możesz zrobić to telefonicznie lub bezpośrednio w sklepie.

3. Czy mogę zmienić wybraną opcję projektowania na inną już po zarezerwowaniu usługi?

Aby zmienić opcję projektowania, musisz odwołać zarezerwowaną usługę i wybrać nowy model projektowania i nowy termin spotkania.

4. Czy mogę zmienić sklep, w którym zostało umówione spotkanie z doradcą lub projektantem?

Aby zmienić sklep, w którym umówiono usługę, musisz odwołać zarezerwowaną usługę, wybrać nowy sklep i nowy termin spotkania.

Masz pytania?

Konsultanci naszej Infolinii są do Twojej dyspozycji.

(+48) 690 680 690