Serwis w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych, korzysta z informacji zamieszczanych na urządzeniach końcowych użytkowników (plików cookies). Jeżeli w ustawieniach przeglądarki dopuściłeś przechowywanie plików cookies, będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na ten temat znajduje się w naszej Polityce plików cookies.

Zmień ustawienia
Obsługa klienta

Reklamacje i zwroty

Masz pytania?

Konsultanci naszej Infolinii są do Twojej dyspozycji.

(+48) 690 680 690

Kupuj bez obaw

U nas zawsze możesz zwrócić niewykorzystane produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być pełnowartościowe i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Zwróć w sklepie

Kiedy zdecydujesz się na zwrot, wystarczy, że dostarczysz produkt do sklepu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak zwrócić niewykorzystane produkty, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Zwróć w sklepie

Kiedy zdecydujesz się na zwrot, wystarczy, że dostarczysz produkt do sklepu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak zwrócić niewykorzystane produkty, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Jak złożyć reklamacje?

Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Przed złożeniem reklamacji przygotuj:

  • Numer zamówienia
  • Dowód zakupu
  • Kartę gwarancyjną, jeżeli korzystasz z uprawnień wynikających z gwarancji.

Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksem Cywilnym.

Jak sprawdzić status reklamacji?

Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Do sprawdzenia statusu przygotuj:

  • Numer reklamacji widniejący na protokole reklamacyjnym

Praktyczne wskazówki

Szanowny Kliencie! Pamiętaj o kilku ważnych wskazówkach:

  1. Przy zakupie odbierz wszelkie dokumenty związane z produktem np. instrukcję obsługi i montażu czy kartę gwarancyjną.
  2. Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu.
  3. Sprawdź czy zakupiony produkt jest pełnowartościowy.

Jeżeli masz uwagi

W Castoramie dbamy o to, by nasi Klienci byli zadowoleni. Każda Twoja uwaga jest dla nas bardzo ważna. Podziel się z nami swoją opinią, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji pod numerem: (+48) 690 680 690.

Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksem Cywilnym.

Jeżeli masz uwagi

W Castoramie dbamy o to, by nasi Klienci byli zadowoleni. Każda Twoja uwaga jest dla nas bardzo ważna. Podziel się z nami swoją opinią, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji pod numerem: (+48) 690 680 690.

Masz pytania?

Konsultanci naszej Infolinii są do Twojej dyspozycji.

(+48) 690 680 690